امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال در وقت های اضافه تحت فشار ما بود و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی اینقدر حریف ما را تحت فشار گذاشته باشد.

به گزارش دریای ورزش“، حسن بادامکی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با استقلال اظهار داشت: همانطور که دیدید تمامی جریان مسابقه در اختیار نساجی بود و ما شایسته برد بودیم.

وی افزود: در این هفته ها کدام تیم استقلال را این همه تحت فشار قرار داد؟ این تیم روی موقعیتی به گل رسید که اصلا موقعیت نبود. حتی این تیم در وقت های اضافه تحت فشار ما بود و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی اینقدر استقلال را تحت فشار گذاشته باشد.

مربی نساجی خاطرنشان کرد:استقلال بازیکنان باتجربه ای دارد که خیلی از آنها ملی پوش هستند. تفاوت استقلال و تیم ما همین بازیکنان بود که ملی پوش بودند. من برای استراماچونی احترام ویژه ای قائل هستم و معتقدم در بازی با نفت آبادان هم توپ های آنها به داخل دروازه رفت.

وی تصریح کرد: دریافت گل‌ها ضعف ما است و باید آن را برطرف کنیم. در هر بازی موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و این یک بار روانی مضاغف روی تیم است که باید برطرف شود. به خصوص در بازی امروز مقابل استقلال که مسابقه ویژه‌ای بود،باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. امروز خیلی تلاش شد که مهاجری روی نیمکت بنشیند ولی این اتفاق نیفتاد.

بادامکی گفت:مشکلات را قبول داریم و شاید اگر رضا مهاجری روی نیمکت بود خیلی کمکمان می‌کرد ولی پزشک به او اجازه حضور ندارد. با همه این شرایط تلاش می‌کنیم که اشکالات تیم بر طرف شود./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی