امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دو نماینده کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جایزه بزرگ مسکو جام الروسا به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش دریای ورزش“، رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ مسکو (جام الروسا) روزهای ۸ و ۹ آذرماه در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار شد و احمد بذری به مدال نقره و محمدحسین محمدیان به مدال برنز وزن رسیدند.

در مسابقاتی که در اوزان المپیکی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد، ابتدا مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و نفرات برتر به دیدار فینال راه یافتند و نفرات بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار کردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از کشور آذربایجان شد. محمدیان با شکست مقابل این حریف آذربایجانی به دیدار رده بندی رفت و توانست در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد آنزور اوریشف از روسیه بگذرد و صاحب مدال برنز شود.
در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز احمد بذری در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ از سد پیتر یانولوف دارنده مدال نقره اروپا از مولداوی گذشت. وی در دور دوم مقابل رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

نفرات راه یافته به دیدار فینال این مسابقات در قالب تیم روسیه و تیم منتخب جهان به میدان رفتند که احمد بذری نماینده کشورمان مقابل ماگومد رمضان اف از روسیه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی