امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه ژوئن را اعلام کرد که «میرهاشم حسینی» و «سجاد مردانی» جایگاه خود را ارتقاء دادند.

به گزارش دریای ورزش“، ملی پوشان تکواندو ایران بعد از مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۹ در رویدادی حضور پیدا نکرده‌اند. شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت در دستور کار تکواندوکاران قرار داشت که با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این رویدادها به تعویق افتاده است اما با این ‌حال هوگوپوشان جایگاه خود را در میان برترین‌های جهان حفظ کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، «آرمین هادی‌پور» نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان جایگاه ششمی خود را حفظ کرد؛ «فرزان عاشورزاده» دیگر تکواندوکار این وزن در جایگاه بیست و نهمی قرار دارد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم «میرهاشم حسینی» با ۲ پله صعود در رده پنجم جای گرفت. «سروش احمدی» جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده و «امیرمحمد بخشی» نیز رده بیست و هفتم را به نام خود ثبت کرده است.

«محمدعلی خسروی» در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم در رده سی و سوم قرار دارد و «علی اشکوریان» نیز رده سی و ششم را به خود اختصاص داده است.

«سجاد مردانی» تکواندوکار وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم با ۲ پله صعود جایگاه ششمی را به خود اختصاص داد. «سعید رجبی» دیگر نماینده این وزن رده سی و یکم را در اختیار دارد.

در گروه زنان «ناهید کیانی» در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم رده پنجاه را به نام خود ثبت کرده است.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم «یلدا ولی‌نژاد» رده نوزدهم را به خود اختصاص داده و «کیمیا همتی» دیگر نماینده ایران در این وزن در رده چهل و هفتم قرار گرفته است.

در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم «زهرا پوراسماعیل» رده پنجاه و پنجم را به خود اختصاص داده و «اکرم خدابنده» دیگر نماینده این وزن در رده پنجاه و نهم جای دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی