امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رایکا بابل با پیروزی در برابر  شرایط خود را در جدول بهتر کرد.

به گزارش دریای ورزش“، رایکا بابل در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در بازی مقابل قشقایی‌شیراز با کسب یک پیروزی شیرین، به لیگ بازگشت تا امیدهایش برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال هم‌چنان زنده بماند.

علی‌نظرمحمدی سرمربی رایکابابل که در بازی قبل دوباره بر روی نیمکت این تیم نشسته بود و در برابر استقلال خوزستان یک امتیاز کسب کرده بود، در دومین بازی که بر روی نیمکت این تیم نشست با کسب یک پیروزی شیرین و افزودن سه امتیاز به اندوخته‌هایش جمع امتیازهای خود را به عدد ۳۱ رساند تا امیدهایش بیشتر از قبل برای بقا بشود.

اگر علم و ادب تبریز را که از هفته‌ها قبل سقوطش مسجل شده بود کنار بگذاریم،حداقل ۶تیم دیگر کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم هستند که از بین آنها تنها دو تیم سقوط خواهد کرد .
وقتی به امتیازهای تیم های پایین جدول نگاه می‌اندازیم متوجه می‌شویم که رقابت آنها بسیار سخت‌تر از بالای جدول تیم‌های مدعی برای صعود خواهد بود چرا که در انتهای جدول شرایط به طور بسیار وحشتناکی بغرنج است و معلوم نیست تا روز آخر تکلیف تیم‌های سقوط کننده چه خواهد شد در حالی که در جمع صدرنشینان حداقل تکلیف مس‌رفسنجان مشخص شده و برای دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر دو یا  سه تیم دیگر امیدهایی دارند .

قشقایی شیراز با این شکست در همان امتیاز ۳۵ باقی ماند و رایکا بابل با این پیروزی امتیاز خود را به عدد ۳۱ رساند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی