امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که تیم زندی بتن برابر حریف خود به پیروزی رسید .

به گزارش دریای ورزش“،  در رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) ۵ دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها مس سونگون با نتیجه ۵ بر ۴ تیم سفیرگفتمان را از پیش رو برداشت. حمید احمدی، بلال اسماعیلی، مهدی جاوید، مرتضی عزتی و بلال اسماعیلی برای مس و امین مجیدی‌پور،‌ میلاد قنبرزاده، محمد اسدشیر و علیرضا بیات برای سفیر در این دیدار گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این هفته گیتی‌پسند ۴ بر یک فولاد زرند ایرانیان را شکست داد. محمدحسین درخشانی، امیرحسین غلامی (گل به خودی)، فرهاد فخیم و محمدحسین درخشانی برای نماینده اصفهان و میلاد چراغی برای فولاد گلزنی کردند.

مقاومت البرز در دیداری خانگی برابر گهرزمین سیرجان به میدان رفت که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف خود شکست خورد.

زندی بتن کلاردشت نیز با نتیجه پرگل ۶ بر ۳ قند کاترین آمل را از پیش رو برداشت. ابوالفضل افضلی، سامان قزوینی‌پور،‌ امیرحسین زینلی (گل به خودی)، علی آقا احمدی، محسن لطفی و ابوالفضل افضلی برای زندی بتن و مسعود عباسی، مهدی دهقان‌نژاد و اسحاق سورغالی نیز برای قند کاترین گلزنی کردند.

در آخرین بازی امروز صنایع پشتیبان هرمزگان ۶ بر ۳ رکن آذین خاورمیانه را از پیش رو برداشت.

مسابقات این هفته فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد که طی آن کراپ الوند با آناصنعت پاسارگاد قم و فرش آرا با سن ایچ ساوه دیدار خواهند کرد. بازی‌های فردا به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی