امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دکتر چنگیز مسیب زاده مدیرکل تربیت بدنی نزاجا با اعلام این خبر گفت؛ ورزشکار برومند نزاجا در رده جوانان مسابقات لیگ وزنه برداری مقام اول را کسب کرد.

به گزارش دریای ورزش“،  برترین وزنه برداران دسته ۷۳ کیلو گرم لیگ برتر کشور در روز دوم این رقابت مشخص شدند، این مسابقات با معرفی نفرات اول تا سوم در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در وزن ۷۳ کیلو گرم به میزبانی پایتخت به پایان رسید.

تیم وزنه برداری باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا نیز در هر دو رده سنی در رقابت های لیگ حضور دارد دکتر مسیب زاده مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش در همین رابطه در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه گفت؛ روز دوم لیگ وزنه برداری با رقابت های دسته ۷۳ کیلو گرم در رده سنی جوانان و بزرگسالان شنبه شب برگزار شد که در جدول دسته ۷۳ کیلو جوانان، سپنتا حاکم‌زاده از تیم نیروی زمینی ارتش با مهار وزنه ۱۲۶ در یک ضرب، ۱۴۵ دو ضرب و ۲۷۱ در مجموع به مقام اول دست یافت.

دکتر مسیب زاده در پایان مطرح کرد؛ امید می رود که این درخشش توسط دلاور مردان نیروی زمینی در رشته وزنه برداری ادامه داشته باشد و در دسته های سنگین وزن و بزرگسال نیز افتخار افرینی ورزشکاران نزاجا تداوم داشته باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی