امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

نشست معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با رئسای هیات های مازندران در رستوران حاج حسن ساری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری دریای ورزش از ساری ، عصر روز پنجشنبه نوزدهم اسفند ۱۴۰۰ نشست صمیمی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با رئسای هیات های ورزشی مازندران در سالن همایش رستوران حاج حسن ساری برگزار شد.

در این نشست که در آن حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز حضور داشت رئسای برخی هیات ها به بیان مشکلات و کمبودها در ورزش استان مازندران پرداختند.

عسگری محمدیان رئیس هیات کشتی مازندران با بیان اینکه برای هر اعزام در همه رده ها حداقل پنجاه میلیون تومان باید هزینه کنیم از مشکلات مالی هیات کشتی سخن گفت و در آخر هم به تمجید از حسن رنگرز پرداخت.

کریمیان رئیس هیات نجات غریق استان از کمبود شدید امکانات برای ناجیان خود گفت ، به گفته وی این هیات حتی هزینه روزی صد هزارتومن را هم نتوانسته به ناجیان که حافظ جان مردم هستند بپردازد و از نبود امکانات گفت و لیستی از تجهیزاتی که مورد نیاز هیات نجات غریق هست را در جلسه اعلام کرد.امکاناتی نظیر ۲۰۰۰ دست البسه ، ۵ قایقتندرو ، ۵ ماشین ساحل رو ، ۸۰ موتور تریل ، ۸۰ جت اسکی و ۸۰ موتور چهار چرخ …

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان هم به کمبود امکانات اشاره کرد و گفت : چرا باید تیم نساجی در مشهد بازی های خانگی خود را انجام دهد ؟ این سوالی هست که نه من و نه آقای رنگرز جوابی برای آن نداریم ! زیرساخت فوتبال مازندران یا وجود ندارد یا امکاناتی که هست بسیار فرسوده هست . به دلیل غیر صنعتی بودن استان من حامیان مالی ورود نمیکنند و به خصوص در بخش بانوان دچار مشکلات زیادی هستیم .

 

اما جواب عجیب آقای پولادگر به این همه مشکلات !

آقای پولادگر در عین خونسردی با مطرح کردن این موضوع که مشکلات زیادی را مطرح کردید من به صورت کلی خدمتتان عرض کنم که همانطور که همه شما عزیزان اشاره کردید استان مازندران سرشار از استعداد ورزشی هست و شما با همین امکانات کم هم این تعداد قهرمان دارید بهتر است به داشته های خود ببالید و نیمه پر لیوان را ببینید پرا که با همین امکانات کم هم میشود افتخار آفرینی کرد !

عذرمیخواهم که این را میگویم و لی باید بجای نق نق کردن راهکار هم ارائه بدهید و از داشته های خود قافل نشوید . در ادامه آقای پولادگر هیچ اشاره ای به موضوعات مطرح شده نکردند حتی مهم ترین مورد این روزهای مازندران ، خانه به دوشی نساجی و نداشتن زمین استاندارد در استان را هم پاسخی ندادند تا جلسه را با ذکر یک صلوات خاتمه داده باشند

 

اعتراض رئیس هیات شجاع !

در این حال که جلسه پایان یافته بود آقای باقری رئیس هیات نابینایان استان به سخن آمد و گفت آقای پولادگر اگر وزارت ورزش حقوق شما و کارمندان را ندهد شما کار میکنید ؟ در این لحظه تمامی رئسای هیات ها که تا این لحظه به خود جرات صحبت نمیدادند باهم شروع به دست زدن برای این رئیس هیات کردند . ایشان در ادامه گفت شاکله اصلی ورزش قهرمانی هیات ها هستند و من اگر پول نداشته باشم تا به مربی بدهم چطور میخواهیم قهرمان بسازیم و چطور ورزش پیش برود ؟ ورزش ارزش هست در این جامعه برای ورزش سرمایه گذاری کنید.

در این لحظه آقای پولادگر گفتند که من این را نگفته ام و آقای باقری در جواب گفتند چرا . وقتی دوستان صحبت کردند شما چند بار کلمه نق نق را بکار بردید.

 

این جلسه پس از توضیحات مجدد و عقب نشینی پولادگر خاتمه یافت . اما نکته ای که وجود داشت این بود که ظاهرا این همه درد دل ورزشی ها برایشان فایده ای نداشت و در آخر با واژه نق زدن هم روبرو شدند.

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی