امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم فوتبال امید نساجی با پیروزی مقابل تیم امید ملی حفاری اهواز در فینال لیگ برتر امیدها برای دومین سال پیاپی قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش دریای ورزش“،  مسابقه فینال لیگ برتر امیدهای کشور شامگاه سه‌شنبه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد و تیم فوتبال امید نساجی توانست حریف خود یعنی تیم امید ملی حفاری اهواز را با نتیجه ۱ – ۰ شکست دهد و جام قهرمانی را برای دومین سال پیاپی به مازندران بیاورد.

شاگردان علی حسن‌پور که با حذف تیم امید فولاد خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی پا به فینال رقابت‌ها گذاشتند، امروز مقابل دیگر تیم خوزستانی لیگ برتر امیدها در یک مسابقه پایاپای توانستند با تک گل مرصاد سیفی بازیکن قائمشهری امید نساجی پیروز شوند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

تک گل امید نساجی توسط سیفی در دقیقه ۸۰ و با یک ضربه تماشایی از گوشه چپ محوطه جریمه به زاویه مخالف به ثمر رسید و تکرار قهرمانی این تیم را رقم زد.

نکته قابل توجه قهرمانی نساجی در این لیگ ترکیب کاملا بومی تیم امیدهای نساجی است که توان و استعداد فوتبالی این استان را نشان می‌دهد.

جام قهرمانی فصل پیشین لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور نیز توسط تیم امید نساجی کسب شده بود. این تیم فصل قبل با پیروزی ۲ – ۱ مقابل تیم امید تراکتور قهرمان لیگ برتر امیدها شد.

تیم امید نساجی با این قهرمانی، ۲۴ ساعت پیش از فینال جام حذفی که فرداشب با حضور تیم فوتبال نساجی برگزار می‌شود نخستین گام برای ثبت دوگانه باشگاه نساجی در فصل جاری را برداشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی پس از کسب قهرمانی تیم امیدهای این باشگاه گفت: خوشحالیم که با تکرار قهرمانی توسط تیم امید به استقبال فینال جام حذفی می‌رویم. امیدواریم این قهرمانی مقدمه‌ای برای کسب قهرمانی در جام حذفی باشد و ۲۴ ساعت بعد کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران را هم تبریک بگوییم.

ایزد سیف‌الله‌پور افزود: رسیدن به عنوان قهرمانی در یک تورنمنت کار دشواری است. اما حفظ عنوان قهرمانی دشوارتر است و خوشبختانه تیم امید نساجی توانست از پس این کار دشوار بر آید.

وی خاطرنشان کرد: تیم امید نساجی پشتوانه تیم بزرگسالان نساجی محسوب می‌شود و وقتی تیم امید شرایط خوبی داشته باشد یعنی می‌توان به آینده باشگاه امیدوارتر بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: تلاش کل اعضای باشگاه و بویژه کادر فنی و بازیکنان بر این است که فرداشب در تاریخ فوتبال مازندران با کسب یک جام قهرمانی ثبت شود. امیدواریم با حمایت همیشگی هواداران این اتفاق رقم بخورد و دومین قهرمانی را هم در فصل جاری جشن بگیریم.

تیم فوتبال نساجی مازندران ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه هفتم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران مسابقه فینال جام حذفی را مقابل آلومینیوم اراک برگزار می‌کند. / ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی