امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، روز دوم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور مردان با کسب مدال ۲ طلا و یک برنز توسط تکواندوکاران مازندران به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“،  این دوره از مسابقات تحت عنوان مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی امروز پنجشنبه با برگزاری مبارزات دو وزن ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم و با حضور ۱۴۲ تکواندوکار پیگیری شد.

مازندران در پایان دومین روز از این رویداد به ۲ طلا توسط علیرضا حسین پور و امیررضا صادقیان رسید و در وزن ۸۰- علی قدوسی بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۵۸- کیلوگرم ۹۷ تکواندوکار به رقابت پرداختند که در پایان امیرعباس رهنما از تهران و علیرضا حسین پور از مازندران به دیدار نهایی راه پیدا کردند. دیدار نهایی این وزن یک مبارزه جذاب و دیدنی بود که در نهایت این هوگوش مازنی بود که موفق شد در دو راند حریف خود را شکست داده و مدال طلا را از آن خود کند.

امیرعباس رهنما به مدال نقره دست یافت و مدال  برنز این وزن به صورت مشترک به محمدرضا خدابنده لو از قزوین و سید آرین خیری از تهران رسید.

در وزن ۸۰- کیلوگرم هم ۴۵ تکواندو به دیدار هم رفتند که در پایان محمد مقدم فرد از تهران  در مبارزه پایانی نتیجه را به امیررضا صادقیان واگذار کرد. صادقیان طلا گرفت. مقدم فرد به نشان نقره دست یافت و علی قدوسی از مازندران به همراه سالار رحمتی مقام از اصفهان هم به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین سیدجلال سیدمردانی از بوشهر و علی اصغر اکرمی از البرز به عنوان داوران برتر دور روز نخست معرفی شدند.

فردا جمعه نهم دی ماه در روز سوم این مسابقات ۱۲۴ تکواندوکار در وزن ۶۳- کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی