امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  عالیشان: برنامه های هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی در مازندران برگزار می شود .

 

به گزارش دریای ورزش“،  عادل عالیشان در نشست خبری که به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی ابن ابیطالب و حضرت زهرا سلام الله علیها و در آستانه هفته ازدواج برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج و لزوم توجه به این سنت حسنه گفت: بالا رفتن سن ازدواج جوانان آسیب های جدی را بدنبال خواهد داشت و موجب بروز تهدیدات سالمندی برای جامعه خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جمع فعالان رسانه ای استان تاکید کرد: با اقداماتی مانند ترویج ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده می توانیم از هزینه های سنگین بالا رفتن سن ازدواج جلوگیری نماییم.

عادل عالیشان با بیان اینکه هفته ازدواج امسال با شعار ازدواج آسان و اسمانی و از تاریخ ۳۰ خرداد لغایت ۴ مرداد برگزار خواهد شد بیان داشت: تربیت مربی برای آموزش های پیش از ازدواج، تربیت مشاوران ازدواج،
تربیت مشاوران پیشگیری از طلاق، برگزاری کارگاه های آموزشی قبل۶، حین و بعد ازدواج در دستور کار حوزه جوانان قرار دارد.

وی همچنین اظهار داشت: حمایت از شکل گیری مجمع خیرین ازدواج در سراسر شهرستان های مازندران را در دستور کار قرار خواهیم داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج جوانان را در افزایش ازدواج ها موثر دانست و گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۸ درصد و در سال ۱۴۰۱ حدود ۸۳ درصد از متقاضیان، تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

وی در ادامه بیان داشت؛ ۴۴۰ کارگاه ازدواج و خانواده در سال گذشته برگزار و برای ۵ مرکز مشاوره، مجوز فعالیت صادر شد.

عالیشان افزود: سال گذشته میزبانی دوره ملی مشاوره را برعهده داشتیم و محتوای ۹ اثر با موضوع ازدواج، خانواده، فیلم کوتاه، موشن و… نیز تولید شد.

وی پرداخت حق مشاوره جوانان از سوی اداره کل ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در این راستا ۸۴۰ مشاوره رایگان برای جوانان داشتیم و برای دریافت تسهیلات جوانان نیز با بانک های استان هماهنگی هایی صورت گرفت،

عادل عالیشان در این نشست خبری گفت: ستاد ساماندهی جوانان استان به ریاست استاندار و دبیری اداره کل ورزش و جوانان بصورت مداوم برگزار می‌شود که ۲۴ دستگاه و نهاد در آن عضو هستند و پاسخگوی مطالبات جوانان خواهند بود.

وی در ادامه افزود: قطعا همه موضوعات و مشکلات حوزه جوانان و ازدواج فقط منحصر به اداره کل ورزش و جوانان نیست و همه ی دستگاه و نهادهای مرتبط باید برای رفع مشکلات و مسائل مربوطه پای کار باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره باینکه از خیرین حوزه ازدواج حمایت خواهد کرد بیان داشت: بزودی جشن های ازدواج با مشارکت دیگر دستگاه ها و جشن ازدواج ۹۴ زوج در استان مازندران برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی