امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم شهدای بابلسر در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با یک گل به تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس باخت.

به گزارش دریای ورزش“،  دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و شهدای بابلسر از سری مسابقات هفته شانزدهم گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و در پایان تیم شهدای بابلسر با وجود ارائه فوتبالی منطقی با یک گل شکست خورد.

محمد قربانیان سرمربی شهدای بابلسر، تیمش را با ترکیب رسول مقصودی، سید احمد مهدی زاده، حمیدرضا بابایی، محمد ایمانی، جواد ابراهیمی، سعید زارع محمد جواد لورایی، ابوالفضل آذرنوشان، حامد حسن زاده، محمد شاملی و عارف اکبری به میدان فرستاد.

تا دقیقه ۳۰ مسابقه شاهد بازی متعادلی از دو تیم بودیم ولی در ادامه تا پایان نیمه نخست، تیم شهرداری بندرعباس اختیار بازی در دست گرفت.

آن ها با نفوذ و ارسال از کناره های زمین، سه موقعیت خطرناک و جدی روی دروازه تیم بابلسر ایجاد کرد که هر بار هوشیاری خط دفاعی و سنگربان، مانع دستیابی شهرداری بندرعباس به گل شد.

سرانجام در دقیقه ۶۸ بازی، شهرداری بندرعباس به گل دست یافت.

نفوذ مهرداد عالی پور هافبک چپ تیم شهرداری و یکی از بهترین بازیکنان مسابقه در محوطه جریمه و ارسال زمینی او با ضربه دقیقه ایمان شوربایی به تک گل بازی منجر شد.

در ادامه مسابقه تیم بابلسر فشار زیادی روی دروازه شهرداری بندرعباس ایجاد کرد ولی نتوانست از موقعیت ها استفاده کند.

شهرداری بندرعباس با کسب این پیروزی خانگی، ۳۳ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در گروه نخست لیگ ۲ فوتبال کشور ادامه داد.

شهدای بابلسر هم با ۲۷ امتیاز از جایگاه چهارم به رتبه پنجم سقوط کرد.

در این هفته نیروی زمینی تهران مقابل میزبانش شهیداورکی اسلامشهر به تساوی بدون گل دست یافت تا با ۲۹ امتیاز به رتبه دوم صعود کرد.

شهرداری ماهشهر هم با برتری مقابل آبی پوشان تهران، ۲۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از چوکا تالش، جایگاه سوم را از آن خود کرد.

شکست چوکا برابر شهرداری بم در این شهر، موجب سقوط تالشی ها از رتبه دوم به چهارم شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی