امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  عصر روز چهارشنبه و با برگزاری دیدار رده بندی و فینال، فصل ۱۴۰۲۱۴۰۱ لیگ برترفوتسال استان با قهرمانی تیم البرز لاریجان آمل به پایان رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“، در دیدار رده بندی تیم کوا بهشهر، قهرمان فصل گذشته این رقابت ها توانست با برتری ۴ بر صفر مقابل تیم شهدای ملکار نوشهر پیروز شود و به مقام سوم دست پیدا کند، همچنین تیم شایسته البرز لاریجان آمل قهرمان فصل قبل لیگ دسته یک فوتسال مازندران توانست در یک دیدار جذاب مقابل تیم پرقدرت ستاره نوین ساری در ضربات پنالتی (وقت قانونی ۱بر۱) به برتری دست پیدا کند و به عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را کسب کند.

 

این دوره از لیگ برتر فوتسال مازندران با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه شرق و غرب برگزار شد و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه پیداکردند و دیدار رده بندی و فینال با حضور جمع کثیری از هواداران فوتسال مازندران در سالن مرحوم هاشمی نسب شهرستان ساری برگزار شد و تکلیف این دوره از رقابت های فوتسال مازندران نیز مشخص شد.

 

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران،قربانعلی سهرابی نائب رئیس آقایان هیات استان، رسول طریقی ریاست هیات فوتبال شهرستان آمل،امیرحسین ملکی رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولین برگزار شد و مدال و جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال مازندران به تیم قهرمان اهدا شد.

 

نیما صالحی بازیکن تیم البرز لاریجان آمل با ۱۷ گل زده به عنوان آقای گل لیگ برتر فوتسال مازندران فصل ۱۴۰۲–۱۴۰۱ معرفی شد.

 

لازم به ذکر است هر دو تیم البرز لاریجان آمل و ستاره نوین ساری به لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور راه پیدا کردند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی