امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ایران میزبانی مسابقات آسیایی بازی‌های اسکیت خواهد بود.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت ایران در حاشیه مسابقات اسکیت دستجات آزاد کشور که اختتامیه آن بعد از دو روز در شامگاه دیروز در سالن غدیر آمل برگزار شد، با اشاره به جایگاه خوب اسکیت مازندران گفت: در هر دوره از میزبانی برگزاری مسابقات کشوری بهترین‌ها را ارائه دادند، بازیکنان، داوران و مربیان خوبی را پرورش دادند و این باعث شود آینده مناسبی را برای این رشته در استان داشته باشیم.

وی از برنامه های فدراسیون عنوان کرد:  فدراسیون در زمینه قهرمانی و مربیگری ورود پیدا کرده، امسال در بازی‌های آسیایی در دو رشته رولبال و فری استایل ۱۲ بازیکن اعزام می‌شوند که امیدواریم مدال‌های خوبی را کسب کنند.

رئیس فدراسیون اسکیت ایران با بیان اینکه در مسابقات جهانی هند شاهد بازی خوبی در رشته رولبال بودیم، خاطرنشان کرد: احتمالا در آذر ماه سال‌جاری ایران میزبانی مسابقات آسیایی بازی‌های اسکیت خواهد بود.

وی از آخرین برنامه های فدراسیون گفت: برای حضور مسابقات آسیایی حضور ۸ بازیکن سرعت مشخص است که چهار دختر و چهار پسر هستند؛ در فری استایل هم دو دختر و دو پسر انتخاب شدند.

مهرجو با تاکید اینکه در رشته فری استایل مقام اول جهان را داریم، اظهار کرد: در رشته سرعت نیز توانستیم مقام آسیایی را کسب کنیم، در رشته هاکی مقام آسیایی و بانوان مقام سوم را در کارنامه خود ثبت کنند.

وی مهمترین برنامه فدراسیون را تمرکز بر برگزاری بازی‌های آسیایی خواند و تصریح کرد: برای آغاز مسابقات لیگ برتر امسال در رشته رولبال، سرعت، فری استایل و هاکی به رقابت می‌پردازند البته  که تمام توان به کار گرفته شد تا در این بازی‌ها اسکیت ایران یک تحولی بزرگی در کاروان کشور داشته باشد.

 

۱۲۳ مدال جهانی، آسیایی ورزشکاران مازندرانی از ابتدای امسال

 

حسین دلیری سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران  با اشاره گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ورزش و جوانان احداث خانه‌های تخصصی رشته‌های ورزشی است که براساس آمایش و بررسی رشته‌ها این احداث خانه‌ها دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اينکه پتانسیل و ظرفیت ورزشی مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود استعداد در رشته اسکیت تلاش بر تقویت سایر رشته‌های اسکیت داریم، تا این رشته ورزشی هم‌تراز سایر رشته‌ها استان مازندران قرار گیرد.

دلیری مازندران را قلب تپنده ورزش کشور دانست و تصریح کرد: این استان با کسب ۱۲۳ مدال قهرمانی جهان، آسیا و کشور در چهارماهه سال‌جاری جايگاه ویژه مازندران را در کشور نشان داده است.

معاون ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اهمیت زیرساخت ها، عنوان کرد: نگاه و رویکرد وزارت ورزش بر ایجاد خانه‌های تخصصی است، تا دغدغه‌ها و مشکلات ورزشکاران  به خوبی حل شود.

وی از پروژه های هفته دولت اذعان کرد: افتتاح و بهره‌برداری ۱۴ پروژه اعم از هفت طرح دولتی و هفت طرح خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال دستور کار است، در کنار افتتاح این تعداد پروژه ۵۳ طرح ورزشی نیمه‌تمام در دست اجراست .

 

دلیری جایگاه مازندران بلحاظ زیرساختی پنجم خواند و افزود: این مقدار با توجه به قرار گرفتن موقعیت این استان در قهرمان پروری و کسب مدال‌های جهانی، با هم‌تراز ۱۸ کشور مناسب نیست و نیاز به افزایش اعتبار زیرساختی است.

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی