امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مالک باشگاه نساجی گفت : نساجی از مازندران فقط عشق مردم و دعای خیر را به همراه دارد .

 

به گزارش دریای ورزش“،  رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران عصر امروز در ورزشگاه آزادی که برای دیدن بازی تیم ملی حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نساجی نخستین‌بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و شرایط متفاوتی با دیگر تیم‌ها دارد، اظهار کرد: انشاالله با همت بازیکنان، کادر فنی و مدیریت بتوانیم باعث سرافرازی ایران شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص شرایط میزبانی نساجی در ورزشگاه آزادی افزود: قطعاً با کمک مسئولان و فدراسیون فوتبال بازی‌های خانگی ما در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران با کنایه نسبت به عدم حمایت مسئولان مازندران نسبت به باشگاه نساجی اضافه کرد: فقط دعای خیر مردم مازندران همراه ماست و تاکنون هیچ کمکی از سوی مسئولان به باشگاه نساجی نشده است.

حدادیان با عنوان اینکه ما‌ به تنهایی نمی‌توانستیم شرایط لازم برای میزبانی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را آماده کنیم، خاطرنشان کرد: یکسری زیرساخت‌های لازم و امنیتی نیاز بود که مسئولان باید پای کار می‌آمدند که نیامدند.

وی یادآور شد: مردم قائمشهر نام این شهر را «شهر خسته» نامیده‌اند. واقعاً هم همین‌طور است و هیچ امکانات مناسبی در این شهر برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. حتی شهرهای اطراف و ساری هم همینگونه است. سرمایه و دارایی قائمشهر، فقط عشق مردم به نساجی است.

مالک باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه تا جای ممکن خواسته‌های سرمربی تیم را جامه عمل پوشاندیم، بیان کرد: تمام فکر و تمرکز کلیه اعضای باشگاه نساجی، کادر فنی و بازیکنان و … این است که بتوانیم به‌عنوان تیم دوم از مرحله گروهی صعود کنیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی