امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، در حکمی از سوی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، عباد دلیری بعنوان سرپرست ورزش و جوانان مرکز استان منصوب شد.

به گزارش دریای ورزش“، با حضور عادل عالیشان سرپرست ورزش و جوانان، علی مهدیان رئیس امور اداری و مهدی معافی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان و همکاران اداره ورزش و جوانان ساری، مراسم معارفه عباد دلیری بعنوان سرپرست ورزش و جوانان ساری منصوب شد .

عادل عالیشان در این مراسم با تقدیر و تشکر از همکاران و زحمات مدیران قبلی ورزش و جوانان مرکز استان گفت : عباد دلیری یکی از همکاران تحصیلکرده و ورزشی و از نخبگان ورزش و جوانان استان مازندران است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه هر تغییری برای ایجاد تحول صورت میگیرد افزود؛ از همکاران این اداره درخواست می شود که برای تعالی ورزش و حوزه جوانان با سرپرست ورزش و جوانان مرکز استان همکاری لازم را داشته باشند .
وی افزود؛ مدیریت در ورزش مانند مربیگری است و یک مربی با توجه به تخصص و قابلیت های ورزشکاران از ظرفیت برای اهداف ترسیم شده استفاده می نماید.
عالیشان تاکید کرد؛ مقایسه وضعیت ورزش و زیرساخت های ورزشی ساری با دیگر مراکز استان ها نشان می دهد که باید برای ارتقای ورزش این شهرستان کار بیشتری کرد و با تلاش و همکاری همه ی کارکنان می توان عقب ماندگی ها را در حوزه ورزش و جوانان جبران کرد .
وی گفت : مدیران باید در تراز دولت سیزدهم باشند و بصورت جهادی تلاش کنند و انتخاب عباد دلیری که یک نیروی متخصص و متعهد است در همین راستا است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت؛ کار در حوزه ورزش و جوانان عاشقانه است و از سرپرست ورزش و جوانان انتظار است که توجه ویژه ای به حوزه جوانان و ورزش مرکز استان که پیشانی ورزش استان است داشته باشند.
عالیشان ، شتاب بخشیدن به تکمیل پروژه های ورزشی، نگهداری مناسب از اماکن ورزشی، نظارت و جذب سرمایه گذار را از اولویت های مهم در ورزش و جوانان ساری خواند و افزود؛ هیات های ورزشی کم کار و بی برنامه باید مورد رصد قرار گیرند و بعبارتی ورزش ساری باید احیا گردد.
عباد دلیری نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حُسن نظر مسئولان استان و شهرستان گفت : خود را خادم ورزش و جوانان می دانم و تلاش می کنیم تا انشاالله آنچه در شان ورزش مرکز استان است رقم بخورد.
سرپرست ورزش و جوانان ساری با تشکر از زحمات مدیران قبل افزود؛ هر وقت ورزش مرکز استان بعنوان بازوی اجرایی اداره کل ورزش و جوانان خوب عمل کرد، نتایج آن در ورزش استان نیز تاثیرگذار بود .
گفتنی است؛ معاونت و سرپرستی اداره ورزش و جوانان قائم شهر. مسئول دفتر و حوزه مدیریت اداره کل ورزش و جوان، ریاست هیات کبدی استان مازندران، مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و سرمربی تیم ملی کبدی بخشی از سوابق اجرایی عباد دلیری در حوزه ورزش و جوانان است.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی