امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کشتی وزن ۵۷ کیلوگرم ایران گفت: مسئولین شهری هم از ما حمایت نمی کنند. قرار بود به المپیک بروم یک نفر هم از آنها زنگ نزد حالم را بپرسد.

به گزارش دریای ورزش“، رضا اطری با اشاره به براینکه طبق چرخه انتخابی تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمان کشوری معاف شده، اظهار داشت: این روزها همه مشغول تمرین هستند. همان طور که می دانید تعدادی از ما از شرکت در مسابقات کشوری معاف شدیم. هر کسی در این رقابت ها اول شد، من هم در جام تختی به آنها ملحق می شوم و با سایر نفرات کشتی خواهم گرفت. همه کشتی گیران ۵۷ کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هم رقابت دارند رقیب هستند و درنهایت امیدوارم هر کسی لایق بود، عضو تیم ملی شده و به المپیک برود.

کشتی گیر ۵۷ کیلوگرم در مورد پیگیری تمریناتش در این ایام، افزود: تمریناتم را به خوبی انجام می دهم که بتوانم در المپیک پرچمداری کنم. کشتی ورزش سنگینی است، ما حتی یک روز هم نمی توانیم تمرین را ترک کنیم. در اوج کرونا تمرینات را در خانه، کنار دریا و زمین فوتبال دنبال کردیم. همراه با برادر نوجوانم تمرین کشتی کردم و هرگز تمرینم قطع نشد.

اطری با اشاره به مسابقات جهانی نورسلطان و اینکه گفته می شد او بعد از گرفتن سهمیه المپیک اشباع شده و به همین دلیل در مبارزه سوم پنجمی نتوانست از سد حریف هندی بگذرد، خاطرنشان کرد: نه، اینطور نیست من کشتی گیر وزن کم کن هستم و در قانون جدید باید هر دو روز سر وزن قانونی باشیم. بعد از کشتی با روس که پوئنم را ندادند، خیلی وزنم بالا رفته بود. حدود سه کیلو و نیم بالا رفته بودم، فکرش را نمی کردم ببازم، اگر حریف روس را برده بودم با انگیزه تر وزن کم می کردم اما این اتفاق نیفتاد و با آن روحیه، به سختی وزن کم کردم و صبح بدنم خالی بود.

وی افزود: با حریف مغولی که قهرمان جهان و یکی از بهترین های آسیاست، سر کسب سهمیه المپیک جنگ شده بود، خداراشکر توانستم این مبارزه را ببرم و سهمیه المپیک بگیرم. بعد از آن فکرش را نمی کردم حریف هندی، کشتی گیری باشد که مرا شکست دهد. نسبت به او شناخت نداشتم و با تاکتیک غلط جلو رفتم و دستم از مدال خالی ماند.

ملی پوش المپیکی ایران با تاکید براینکه کشتی گیر غیر از لیگ منبع درآمد دیگری ندارد، تاکید کرد: باید حتما در لیگ برتر شرکت کنیم. لیگ نباشد ما هیچ جایی منبع درآمدی نداریم، حتی مسئولین شهری هم از ما حمایت نمی کنند. قرار بود به المپیک بروم یک نفر هم از آنها زنگ نزد حالم را بپرسد. ما انتظار داریم که مسئولین استانی و شهری از ما حمایت کنند. باید از منِ ملی پوش حمایت شود که جوانان و نوجوانان شهرم انگیزه داشته باشد. وقتی من بگویم هیچ رسیدگی ای نمی شود، انگیزه ای برای سایرین نمی ماند.

اطری که میهمان برنامه دایره طلایی بود با اشاره به اینکه به زودی متاهل خواهد شد، گفت: ازدواج انگیزه ای مضاعفی برای من می شود و با مشاوره از مربیان و خانواده عزیزم، این اتفاق سال قبل از المپیک خیلی به نفع من خواهد شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی