امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، انتخابات ریاست هیات فوتبال استان برگزار شد و اعضای مجمع ، رئیس این هیات را برای ۴ سال انتخاب کردند.

به گزارش دریای ورزش“،   مجمع انتخابات هیات فوتبال استان با حضور شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع ، در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی ساری برگزار شد .

سید اسماعیل احمدی، هادی خلردی، رحیم درزی خلردی، عادل عالیشان، صالح کاردگر و مختار مهدوی کاندیدای حاضر در انتخابات بودند که به تشریح برنامه های خود پرداختند .

پس از اخذ رای و برساس اعلام مجمع نتایج از مجموع ۴۳ رای به شرح زیر اعلام شد که بدلیل به حدنصاب نرسیدن، انتخابات به دور دوم کشیده شد ؛

رحیم درزی خلردی ۱۴
مختار مهدوی ۱۶
عادل عالیشان ۸
هادی خلردی ۵

در دور دوم نیز رحیم درزی خلردی با کسب ۲۶ رای بعنوان رئیس انتخاب شد و مختار مهدوی نیز ۱۷ رای کسب کرد .

رئیس فدراسیون فوتبال : انتخابات هیات فوتبال مازندران در فضای رقابتی برگزار شد / تعامل مسئولان و جامعه ورزش افزایش یابد.

عزیزی خادم در مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران گفت: مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران در فضایی رقابتی و سالم برگزار شد و دلیل این تاخیر مشخص نبودن وضعیت بازنشسته‌ها بود چراکه تعامل با دستگاه‌های مختلف در اولویت ماست و باید مجمع دیوان عدالت اداری در این مورد رای می‌داد.

وی با بیان اینکه مازندران قطب فوتبال کشور است تاکید کرد: این استان باید از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت استفاده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود؛ بعد از کار استعدادیابی مهم و تاریخی در رده‌های سنی مختلف فوتبال، کار استعدادیابی ۱۹ ساله‌ها هم در کشور آغاز می‌شود و توسعه فوتبال را فقط تیم ملی فوتبال بزرگسالان نمی‌ دانیم.

عزیزی خادم با اشاره به کمبود امکانات، تراکم جمعیت و نبود صنایع بزرگ در مازندران گفت : باید تعامل بین مسئولان و جامعه ورزشی در سطح بالایی وجود داشته باشد تا توسعه مناسبی روی دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال افزود: از ورزشگاه وطنی قائم شهر نیز بازدیدی انجام می‌شود و تلاش خواهد شد از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به استان‌ها استفاده شود.

رنگرز : فوتبال مازندران با تمام محدودیت‌ها، چشمه جوشان مستعدین است / از رئیس منتخب مجمع هیات فوتبال حمایت می کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخاب هیات فوتبال گفت : از سه دهه خدمات شایسته و صادقانه و خالصانه استاد و پیشکسوت عالیقدر جناب بهروان در فوتبال مازندران صمیمانه قدردانی میکنیم و قطعا مهندس بهروان یکی از چهره‌های ماندگار استان خواهد بود.
دکتر حسن رنگرز در ادامه تاکید کرد؛ شأن اداره کل ورزش و جوانان بیش از آنست که در انتخابات هیات ها ورود کند و هر عزیزی رای مجمع انتخابات را کسب کند مورد حمایت و عنایت دستگاه ورزش و جوانان خواهد بود.
وی با اشاره باینکه انتخابات پرشور با حضور تمام ظرفیت ها را شاهد هستیم بیان داشت؛ فوتبال مازندران با تمام محدودیت‌های موجود چشمه جوشان مستعدین است .
رنگرز گفت : ورزش مازندران پایتخت ورزش کشور و رکن رکین ورزش کشور است و این استان به تنهایی نیمی از مدال‌های المپیک را کسب کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ در سه سال گذشته رقمی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در فوتبال استان هزینه شد، قریب به ۱۵ میلیارد تومان صرف احداث چمن طبیعی در شهید وطنی قائمشهر می شود و رقمی بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بازسازی و تجهیز استادیوم شهدا اختصاص داده شد.
وی رسما اعلام کرد؛ مازندران با تمام محدودیت‌ها و طی یک فرآیند تعاملی آمادگی احداث محلی برای کمپ تیم های ملی دارد.
رنگرز تاکید کرد؛ فردی که منتخب مجمع است باید متعهد و مقید به استفاده از تمام ظرفیت های فوتبال استان باشد و با جذب حامیان مالی زمینه رشد و توسعه و ارتقاء فوتبال مازندران را فراهم آورد.
رئیس هیات فوتبال مازندران : عاشق فوتبال هستم و از همه ظرفیت فوتبال مازندران استفاده خواهم کرد.
رحیم درزی‌ خلردی گفت : از رقبای انتخاباتی و از تمام ظرفیت‌های فوتبال مازندران استفاده خواهم کرد و راهنمایی‌ها و مشاوره‌های آقای بهروان رئیس سابق هیأت فوتبال نیز بسیار مهم خواهد بود.
رئیس جدید هیات فوتبال مازندران تاکید کرد : عاشق فوتبال مازندران هستم و پیشرفت فوتبال مازندران اهمیت زیادی برایم دارد و ما برای جنگ نیامده ایم.
درزی خلردی افزود: از همه ی خانواده فوتبال درخواست می نماییم کسانی که توانایی حضور در هیأت فوتبال استان را دارند به من معرفی کنند .
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی