امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال نساجی مازندران با شکست میهمان خود مس کرمان به اولین پیروزی در لیگ بیست و دوم دست یافت و تیم فرزاد حسین‌خانی را با سومین شکست مواجه کرد.

به گزارش دریای ورزش“، تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان از ساعت ۱۹ دوشنبه در ورزشگاه وطنی قائمشهر و در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان میزبان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در نیمه نخست این مسابقه شاهد رد و بدل شدن گلی نبودیم اما شاگردان حمید مطهری با حمایت هواداران خود به دنبال رسیدن به اولین پیروزی بودند. آنها در اواخر بازی ۲ موقعیت عالی برای گلزنی داشتند که ضربه رضا جعفری به زیبایی توسط آرمان شهدادنژاد مهار شد و در ادامه شوت آداما نیان نیز به تیر افقی اصابت کرد.

هر ۲ تیم در نیمه دوم موقعیت‌هایی را به وجود آوردند اما تا دقیقه ۷۱ شاهد رد و بدل شدن گلی نبودیم تا اینکه کرنری برای تیم میزبان به دست آمد. ارسال از سمت چپ با خروج اشتباه گلر مس کرمان و ضربه سر امیرمهدی جانملکی، مدافع پیش‌تاخته نساج‌ها همراه شد تا گل نخست به ثمر برسد و میزبان در آستانه تجربه اولین برد فصل قرار گرفت.

مس برای جبران گل خورده پیش کشید و این فرصت نصیب نساج‌ها شد تا بتوانند روی ضد حملات به گل برسند. اتفاقی که در دقیقه ۸۸ رخ داد و کریم اسلامی با یک شوت غیر قابل مهار و زیبا از پشت محوطه جریمه فاصله را ۲ برابر کرد و تیمش را به اولین برد در این فصل رساند. حمید مطهری و شاگردانش با تجربه این پیروزی شیرین ۶ امتیازی شدند و موقتا تا رده هفتم پیشروی کردند. مس نیز با متحمل شدن سومین باخت خود در این فصل در امتیاز چهار باقی ماند و در رتبه سیزدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی نساجی: علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، امیر مهدی جانملکی، مصطفی جوادیان، صابر حردانی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، علی شجاعی، رضا جعفری، کریم اسلامی و آداما نیان.

ترکیب ابتدایی مس کرمان: آرمان شهداد نژاد، عیسی پرتو، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، سیدمحمد ستاری، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، محمدامین کاظمیان، شروین بزرگ.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی