امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  شاگردان سیدعباسی موفق به کسب پیروزی مقابل شاهین بندرعامری شدند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  در نخستین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های دریا کاسپین بابل و شاهین بندرعامری از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه شهدای سیمرغ  مقابل هم قرار گرفتند.

رقابت دو تیم برای نجات از پایین جدول با توجه به جایگاه شانزدهمی دریا بابل و پانزدهمی شاهین بندرعامری موجب شده بود تا حساسیت این بازی دو چندان شود که شاگردان داوود سیدعباسی با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت جالب توجه هواداران‌شان شروع خوبی در این بازی داشتند و موفق کار کردند.

 

شاهین بندر عامری هم  این دیدار ۶ امتیازی را با ترکیب رضا حیدری، رضا بلیوند، مهدی رستمی، میلاد نجفی، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، میلاد شعبانلو، علیرضا قنبری، امیر علیدادی، محمدجواد عباسی و نیما درودی مقابل دریا بابل آغاز کرد.

 

دریا بابل پس از حملات پیاپی در دقیقه ۲۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت دیدنی میلاد جهانی به زیر طاق و کنج دروازه شاهین بندر عامری گل اول بازی را به همراه داشت تا تیم میزبان برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم شاهین بندر عامری برای زدن گل تساوی تلاش کرد که این کار ثمری نداشت و روی یک ضدحمله سریع از دریا بابل، این تیم صاحب کرنر شد و باز هم میلاد جهانی با شلیک پرقدرت توپ را به تور چسباند.

دریا کاسپین بابل با دبل میلاد جهانی و پیروزی ۲ بر صفر در این دیدار ۲۲ امتیازی شد تا به‌خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شاهین بندر عامری، جایگاه پانزدهم را از این تیم بگیرد و یک پله از منطقه خطر دور شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی