امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هوادار تیمی منسجم بوده و در نیم فصل جزو بهترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش دریای ورزش“،    اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت: بازی با هوادار شرایط خاص خودش را دارد. تیمی منسجم که نیم فصل دوم جز بهترین تیم های لیگ بوده است. بعد از اتفاقات هفته قبل که بازی خاص بود، تغییر شرایط داشتیم و بازی خوبی هفته گذشته انجام دادیم.امیدارم با تلاش مضاعف رسانه‌ها فوتبال به آرامش هم برسد. ما برای بازی فردا هم برنامه‌هایی داریم. بازی هفته قبل برای ما خاص بود، اما بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه دادند و امیدوارم فردا هم به همان شکل بازی کنند و پایان خوشی در بازی فردا داشته باشیم.

وی در مورد اینکه قرار بود این مسابقه در مشهد برگزار شود اما فردا در تهران شاهد برگزاری این دیدار هستیم، گفت: گفتن این حرف‌ها دیگر تکرار مکررات است و متأسفانه هنوز زمین ما آماده نیست و برای چندمین بار باید بگوید امیدوارم فصل آینده زمین داشته باشیم. اما اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید در تهران و ورزشگاه خانوادگی هوادار میزبانی کنیم. به ظاهر باید میزبانی کنیم درواقع میهمان میهمان‌مان هستیم. امیدوارم این مسئله خیلی تاثیری منفی روی بازیکنانمان داشته باشد که مطمئنم بازیکنان باتجربه ما از پس این مسئله برمی‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه چه زمانی زمین خانگی این تیم آماده خواهد شد، اظهار داشت: ما پیگیر نیستیم و نمی‌توانیم کاری کنیم و مسئولین باید در این خصوص پیگیری کنند و جواب بدهند. اما من به عنوان یک مازندرانی می‌دانم کار سخت است و قسمت‌های آخر آن در حال انجام است. کار در حال پیشروی است اما با توجه به شرایط بذر چمن و شرایط آب و هوایی کار سخت است و شاید در چند بازی فصل بعد هم در زمین خانگی خودمان میزبان نباشیم.

اسماعیلی در مورد اینکه با آلودگی هوا تهران تعطیل شده و فکر می‌کنید فردا بازی برگزار شود یا نه، گفت: آن طور که ما شنیده‌ایم تهران اکنون آلوده‌ترین شهر جهان است اما مسئولان باید دستور بدهند که می‌توانیم بازی کنیم یا نه. ما برای این بازی آمادگی کامل داریم. اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد و بازیکنان ما با سلامت زمین را ترک کنند.

وی در مورد اینکه حقیقی مصدوم است یا محروم گفت: علیرضا حقیقی فردا محروم سه کارته است. با توجه به شرایط میزبانی که ما در روزهای متوالی داشتیم فشار زیادی روی بازیکنانم آمده و ۴-۳ بازیکن من دچار مصدومیت هستند که به نظر من مصدوم صد درصد نیستند، و امیدوارم در شرایط بازی بتوانیم از آنها بهره بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه فردا هم سرپرست تیم است و هم سرمربی،‌گفت: این اتفاقی که رخ داده فعال مسئولیت کادر فنی با من است، در حوزه های دیگر دوستان کارشان را انجام می‌دهند و ما بازیکنان را همراهی می‌کنیم تا فصل را به پایان برسانیم. / فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی