امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، شیدایی، عاشورزاده و عباسی تکواندوکاران مازندرانی به مدال طلا، نقره و برنز مسابقات بین المللی لبنان رسیدند.

به گزارش دریای ورزش“، مسابقات بین المللی لبنان از روز شنبه ۱۶ مهرماه در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت با حضور ۱۶۱ تکواندوکار حاضر در رده سنی بزرگسالان در ۲ بخش زنان و مردان پیگیری شد و مازنی های اعزام شده به این رویداد موفق به کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

زهرا شیدایی با برد مقابل حریفانش به مدال طلا، عاشورزاده به مدال نقره و ابوالفضل عباسی صاحب گردن آویز نقره شد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم ۸ تکواندوکار به رقابت پرداختند که زهرا شیدایی دور نخست «باسما احمد» از مصر را ۲ بر صفر شکست داد و سپس «ماریاما سیسه» از ساحل عاج را در نیمه نهایی با همین نتیجه پشت سر گذاشت.

هوگوپوش مازنی در فینال مقابل «آئون» از لبنان ۲ بر یک به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم که ۱۱ تکواندوکار شرکت داشتند، عاشورزاده بعد از یک دور استراحت با «جواد فرهات» از ساحل عاج پیکار کرد و ۲ بر صفر به برتری رسید. سپس در مرحله نیمه نهایی «احمد ناصر» از مصر را پشت سرگذاشت اما در فینال برابر «زید الهلوانی» از اردن شکست خورد و در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

ابوالفضل عباسی دیگر نماینده مازنی در وزن ۸۷- کیلوگرم نیز در نخستین دیدار به مبارزه با «السیفی» از لبنان رفت و ۲ بر صفر پیروز شد و در مرحله بعدی به دیدار «احمد راوی» از مصر رفت و به برتری رسید. در نیمه نهایی عباسی و مهران برخورداری مقابل هم به رقابت پرداختند و با قبول شکست ۲ بر یک به مدال برنز بسنده کردند.

وزن مریم رضانژاد نماینده ایران و تکواندوکار مازنی در دومین مبارزه متوقف شد و از دور رقابتها حذف شد.

تیم ملی تکواندو ایران با حضور ۲۱ تکواندوکار موفق به کسب ۱۲ طلا، ۶ نقره و ۲ برنز و البته کسب عنوان ارزشمند قهرمانی این رویداد شد.

گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو در گروه بانوان در این رویداد برعهده ندا زارع است، مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره مربی تیم خواهد بود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی