امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

تیم والیبال کاله مازندران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در دیداری خانگی به تیم خاتم اردکان یزد باخت تا مشخص شود قهرمانی آسیا همچنان برازنده یزدی هاست.

به گزارش ،دریای ورزش شهرداری ورامین با وجود استراحت در این هفته صدرنشینی خود در دور رفت را قطعی کرد.هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری ۶ مسابقه انجام شد.

دیدار دو تیم چهارشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد که طی آن نماینده استان یزد با نتیجه ۳ بر ۱ میزبان آملی خود را شکست داد و با سوغات ۳ امتیاز آمل را ترک کرد.
شاگردان محمدرضا سالک اردکانی در تیم خاتم ست های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای( ۲۵ بر ۲۲ )، (۲۵ بر ۲۱ ) و ( ۲۵ بر ۱۷ ) بردند و کاله ای ها هم تنها در ست دوم با امتیاز ( ۲۵ بر ۱۹) پیزوی کسب کردند.
کاله با شکست برابر قهرمان جام باشگاههای آسیا، چهارمین شکست این فصل خود را نیز در خانه تجربه کرد و با ۱۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و خاتم هم با ۲۴ امتیاز به رده دوم صعود کرد.
تیم کاله مازندران در هفته سیزدهم و آخرین دیدار نیم فصل این مسابقات در دیداری خانگی روز یکشنبه ۲۴ آذر در آمل میزبان تیم شهرداری ورامین صدرنشین این مسابقات خواهد بود.
مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با حضور ۱۳ تیم درحال برگزاری است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی