امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۳۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو در گروه بانوان و آقایان، پوراسماعیل و عباسی عازم به رقابتهای قهرمانی جهان در مکزیک شدند.

به گزارش دریای ورزش“، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد، به همین منظور رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو برگزار شد.

در گروه بانوان و آقایان ۱۶ تکواندوکار در این رویداد انتخاب شدند که که در بخش بانوان با صلاحدید کادر فنی این امکان وجود دارد که در برخی اوزان، اعزام به این رقابت ها انجام نشود.

زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم و ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم تکواندوکاران وزن هفتم به عنوان نمایندگان مازندرانی به مکزیک اعزام می شوند، عباسی و پوراسماعیل هر دو بابلی هستند و هر دو هوگوپوش دارنده مدال طلا نونهالان و نوجوانان جهان هستند و برای کسب خوش رنگترین مدال در بخش بزرگسالان آماده می شوند.

گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کنند همینطور در بخش مردان هدایت تیم ملی برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است. مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی هم به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند. دکتر محمد نصر نیز فیزیوتراپ تیم ملی است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی