امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدیرعامل باشگاه شهدای ساری گفت:با بازسازی استادیوم شهید متقی شهر ساری، ورزش و مخصوصا فوتبال این شهر پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مدیرعامل باشگاه شهدای ساری گفت:با بازسازی استادیوم شهید متقی شهر ساری، ورزش و مخصوصا فوتبال این شهر پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

عادل بابایی مدیرعامل باشگاه شهدای ساری نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گفتگویی با خبرنگاران، اظهار داشت: فوتبال در مرکز استان ریشه و قدمتی دیرینه دارد و امسال بعد سال ها شهدای ساری فوتبال را در ساری احیا کرد.

 

بابایی افزود: حدود یک دهه بود که ساری در لیگ سطح بالایی همچون لیگ دسته دوم نماینده ای نداشت و مردم ساری که عاشق فوتبال هستند، از این بابت محروم بودند که خداروشکر استقبال پرشور ساروی‌ها از بازی های خانگی شهدای ساری نشان از رضایت آنها داشت.

وی ضمن تقدیر از تمامی عوامل باشگاه، نبود زیرساخت‌ها در فوتبال مرکز استان را دلیل عدم پیشرفت فوتبال ساری عنوان کرد و گفت: سال‌هاست در مرکز استان و در سطح شهر استادیومی نداریم و علاقمندان به فوتبال باید کیلومتر ها به جاده خطرناک دریا بیایند تا بازی تیم محبوب شهرشان را ببینند و از این تیم حمایت کنند.

بابایی خواستار مرتفع شدن مشکلات استادیوم پیر مرکز استان شد و تاکید داشت: شک نکنید با بازسازی استادیوم شهید متقی شهر ساری، ورزش و مخصوصا فوتبال این شهر پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. از زمانی که استادیوم شهید متقی ساری که در قلب شهر قرار دارد، تخریب شد به نوعی ورزش مرکز استان و فوتبالش نابود و تخریب شد.

مدیرعامل باشگاه شهدای ساری، تخریب استادیوم شهید متقی ساری را ظلم به ورزش این شهرستان دانست و افزود: هزاران نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسال و پیشکسوت روزانه در این استادیوم به ورزش و تمرین می‌پرداختند ولی این شور و نشاط سال‌هاست در مرکز استان از بین رفته است.

بابایی ادامه داد: شما تصور کنید اگر بازی‌های خانگی ما در قلب شهر و در استادیوم شهید متقی ساری برگزار میشد، چه نتایجی حاصل میشد!؟ به شما قول میدم اگر بازی‌ها در قلب شهر بود، سکوهای ورزشگاه جای سوزن انداختن نداشت.

مدیرعامل باشگاه شهدای ساری در خصوص نتایج کسب شده این تیم هم صحبت کرد و گفت: تمام تلاش مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم حفظ آبروی فوتبال ساری است و البته که هنوز به حق خودمان نرسیدیم ولی راه زیادی باقی مانده و ما امیدوار هستیم که به جمع تیم های بالانشین برسیم.

بابایی با بیان اینکه حق فوتبال ساری بیشتر از این حرف ها است، گفت: فوتبالیست‌های بزرگی از ساری هم اکنون در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند که این نشان از قدرت فوتبال مرکز استان است و امیدواریم توجه ویژه ای به فوتبال ساری گردد تا سرمایه ‌های فوتبال این شهر دلسرد نشوند.

وی ضمن تقدیر از همه مسئولین، خاطرنشان کرد: خداروشکر امسال عزم خوبی در بین مسئولین شهری و استانی وجود دارد و ما امیدوار هستیم با این حمایت و همچنین پشتیبانی و درایت سید ذوالفقار شریفی سرمربی باشگاه، بتوانیم نماینده شایسته ای برای مرکز استان باشیم.

لازم به ذکر است امسال استان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهار نماینده از شهرهای ساری، بابلسر، نوشهر و چالوس دارد و در صورت صعود، فصل آینده در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور خواهند داشت. / فارس 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی