امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، پرسپولیسی‌ها موفق شدند همشهری خود سایپا را شکست دهند.

به گزارش دریای ورزش“،  در آخرین بازی هفته‌ی بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹ پرسپولیس با قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف سایپا رفت. شاگردان علی دایی در تیم سایپا خیلی زود و در دقیقه ۴ به میزبان خود گل زدند اما پرسپولیسی‌ها خیلی خوب به بازی برگشتند و در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاندند. نیمه دوم این بازی جذاب‌تر از نیمه اول بود و در آن پرسپولیسی‌ها ۲ بار و سایپایی‌ها یکبار موفق به گلزنی شدند تا در نهایت سرخپوشان پایتخت ۳ امتیاز این بازی را کسب کنند.

شرح نیمه اول:

تیم پرسپولیس در شرایطی بازی را آغاز کرد که شاگردان برانکو به خوبی می دانستند به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز زیادی دارند اما در همان ابتدا سایپا ابتکار عمل را در دست گرفت و با گرفتن ۲ ضربه ایستگاهی به گل رسید. پس از گل سایپا عقب نشست تا پرسپولیس حملات خود را بیشتر و بیشتر کند. مهدی شریفی، علی علیپور و ماریو بودیمیر بازیکنانی بودند که بیشتر در محوطه جریمه حریف دیده می شدند. اما شاید نکته اصلی عدم هماهنگی در بین بازیکنان پرسپولیس بود که سبب از درست رفتن چند توپ شد. سرانجام از روی یک ضربه کرنر و با استفاده از توپ سوم، بشار رسن توانست گلزنی کند. در این نیمه قرمزها شوت های از راه دور زیادی داشتند.

شرح نیمه دوم:

پرسپولیس که با گل بشار رسن بازنده به رختکن نرفته بود، نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. مهدی ترابی ستاره تازه وارد قرمزها پس از این که پاس را از بودیمیر گرفت، علیپور را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل دوم را بزند. چند دقیقه بعد علیپور به ترابی پاس گل داد تا میخ سوم نیز کوبیده شود. در ادامه بازی پرسپولیس بازهم فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما سروش، اسدی، ترابی و… هر یک چند فرصت خوب را از دست دادند. در آن طرف سایپا یک گل زد تا بازی در دقایق پایانی با هیجان بسیار زیاد دنبال شود. اما در پایان پرسپولیس برنده شد تا به سوی هت تریک قهرمانی گام بلندی را بردارد.

شرح گل ها:

پرسپولیس ۰ سایپا ۱ (معین عباسیان): سانتر معین عباسیان به تیر یک به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شد.

پرسپولیس ۱ سایپا ۱ (بشار رسن): سانتر از روی نقطه کرنر با تلاش بازیکنان پرسپولیس برای ضربه آکروباتیک همراه شد اما راهی به دروازه نداشت. سپس کمال توپ را برای بشار مهیا کرد و ستاره عراقی موفق به گلزنی شد.

پرسپولیس ۲ سایپا ۱ (علی علیپور): پاس ماریو بودیمیر به مهدی ترابی رسید و او توپ را به علیپور رساند. علیپور پس از یک سر توپ، توپ را به آرامی به قعر دروازه سایپا فرستاد.

پرسپولیس ۳ سایپا ۱ (ترابی): علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما به جای گلزنی با یک چرخش توپ را به ترابی سپرد تا او پس از دریبل مدافعان سایپا گل سوم را بزند.

پرسپولیس ۳ سایپا ۲ (رضا اسدی): حرکت بازیکنان سایپا در محوطه جریمه پرسپولیس با پاس به رضا اسدی همراه شد. اسدی با ضربه ای دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی