امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم شهریار ساری با شکست مقابل ایفا اردکان از صعود به مرحله بعد بازماند.

 به گزارش دریای ورزش“،  هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور  با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدار‌های دیشب، تیم شهریار ساری در ورزشگاه داراب ساری میزبان تیم ایفا اردکان بود که در پایان نتیجه را ۴ بر ۳ به حریف واگذار کرد و از صعود به مرحله نهایی بازماند.
پیش از شروع دیدارهای این هفته، صعود تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، گلساپوش یزد، شاهین خزر رودسر و ایفا اردکان به مرحله نهایی قطعی شده بود و همچنین تیم‌های پاس گناوه و شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول سقوط کردند.
با توجه به بی تاثیر بودن نتایج هفته دهم سپاهان شهرداری سمنان برابر پارس جنوبی حاضر نشد، اما سایر دیدار‌ها طبق برنامه سازمان لیگ برگزار گردید.
تیم شهریار هم در دیدار دیشب با توجه به اینکه از صعود به مرحله بعدی بازمانده بود انگیزه‌ای نداشت و در دیداری تشریفاتی نتیجه را به حریف یزدی واگذار کرد.
نتایج دیدار‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی:
فرش حداد اصفهان ۶ پاس گناوه۳
شهریار ساری ۳  ایفا اردکان ۴
شهرداری بندرعباس ۲ دریانوردان بوشهر۳
پارس جنوبی بوشهر ۳ سپاهان شهرداری سمنان۰ (عدم حضور نماینده سمنان)
در پایان دیدار‌های دور مقدماتی و در گروه ب، تیم‌های مقاومت گلسا پوش یزد و ایفا اردکان به ترتیب با ۲۲ و ۱۶ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های شهریار ساری با ۹ امتیاز، دریانوردان بوشهر با ۸ امتیاز و شهرداری بندرعباس بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. / صدا و سیما

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی