امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه مازندران ۳ نماینده دارد.

به گزارش دریای ورزش“،  ترکیب تیم ملی کشورمان در گروه آقایان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۲۲ به میزبانی شهر «قونیه» مشخص شد و از ۸ وزن اعزامی مازندران ۳ نماینده در این رویداد دارد و دانیال بزرگی، علی احمدی و علیرضا نادعلیان ملی پوشان مازندرانی از شهرهای بابل و جویبار هستند که در این رویداد حضور پیدا می کنند.

پنجمین دوره برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد ماه در قونیه کشور ترکیه پیگیری می شود که تکواندوکاران از روز اول مسابقات تا ۲۱ مرداد ماه در این رویداد مبارزه خواهند کرد.

مازندران در سومین دوره این رویداد سوسن حاجی پور را داشت که موفق به کسب مدال طلا شد و در چهارمین دوره سید حسین احسانی و احمد محمدی را با کسب عنوان نایب قهرمانی به همراه داشته و در همین دوره پریسا جوادی از کسب مدال بازماند.

حضور ۳  نماینده از مازندران تنها در بخش آقایان نشان از سیر صعودی و پیشرفت تکواندو مازندران از نظر تعدد اعزام تکواندوکاران در طول تاریخ برگزاری این مسابقات می باشد و امید است تا هوگوپوشان با کسب خوش رنگترین مدال بتوانند نشان های خود را ماندگار کنند.

گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو آقایان جهت حضور در این رویداد برعهده علی محمد بسحاق است و هادی مستعان به عنوان مربی او را یاری می کند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی