امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  به مناسبت میلاد با سرسعادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(علیها السلام) و تکریم مقام مادر و گرامیداشت روز زن، به همت اداره ورزش و جوانان ساری برای اولین بار جشنواره فرهنگی ورزشی<< شکوه مادری>> ویژه بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“،   با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، ،دلیری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، سرهنگ ذبیحی مدیریت تربیت بدنی سپاه ساری، عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری، مرادی فر رییس سازمان فرهنگی شهرداری ساری وجمعی از بانوان فعال در زمینه های ورزشی، علمی، اجتماعی و ایثار و شهادت  صبح امروز در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد. ‎

همچنین با اجرای برنامه های متنوع و ایجاد فضای شاد و جذاب شامل اجرای موسیقی محلی و کارناوال سنتی ، حرکات نمایشی گروه دختران نینجا و اجرای گروه سرود دختران گل نرگس  از دیگر بخش‌های این جشنواره بود

سخنران این مراسم سرکار خانم ملازاده، مادر شهید گرانقدر مدافع حرم محمود رادمهر برای حاضرین  عنوان کرد: حضرت زهرا(س) عالی‌ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است وجامعه ای که در آن زنان سالم، پاکدامن و عفیف داشته باشد فرزندانی نیکو و سالم نیز تربیت می شود.

وی  خاطرنشان کرد:شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی جنبه‌های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و همه ما نیز با بصیرت فاطمی و زینبی باید در این مسیر گام برداریم.

در ادامه محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان ضمن تبریک پیشاپیش ایام حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) گفت:حضرت فاطمه(س) تجلی تمام نسخه های انسانیت، شرافت، ولایت و عدالت در کالبدِ حقیقی یک زن مسلمان است.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه الگوی معرفتی و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) بر پایه درایتی ذهنی و جسمی، بینش الهی، عدالتخواهی در میدان و خستگی ناپذیری و بر پایه تفکری شهادت طلبانه بود افزود: حضرت صدیقه طاهره(س) مظهر مادری اعلا در تاریخ اسلام است که در پیوند خانه، فرزند و همسر نقش اساسی داشتند و تا لحظه شهادت نیز لحظه ای در باور و یقین خود نسبت به ولایت درنگ نکردند.

در پایان این جشنواره از مادران شهیدان گرانقدرمحمود رادمهر،سیدجواد اسدی،احمد صالحی، مصطفی نوروزی و شهیده عظمت موسوی و همچنین از بانوان نخبه برتر، بانوان مدال آور آسیایی رشته کاراته، سمن های برتر حوزه فرهنگی و بانوان محجبه دستگاه های اجرایی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

عکاس : زینب ذبیحی

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی