امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم لبنیات هراز آمل در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان هم موفق به شکست پیکان تهران شد تا با صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها به حسرت ۹ ساله آملی‌ها برای حضور در فینال پایان دهد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (جمعه ۱۲ اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در نخستین مسابقه که از ساعت ۱۵ آغاز ‌شد، تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران برای دومین بار در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند در حالی که شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در دیدار دور رفت دو تیم فاتح میدان شده بودند.

تیم لبنیات هراز آمل در این مسابقه سه بر یک پیکان را شکست داد تا با دو برد متوالی مقابل این تیم به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر معرفی شود.

مسابقه رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان به صورت تک بازی ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز ساعت ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

نماینده والیبال مازندران (بانک، بیم، کاله و لبنیات هراز)، دومین تیم افتخارآفرین لیگ برتر والیبال ایران است. نمایندگان مازندران تا کنون ۹ مدال شامل دو مدال طلا، یک نقره و ۶ عنوان سومی در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند و لبنیات هراز آمل با صعود به دیدار نهایی به حسرت ۹ ساله والیبال آمل پایان داد.

تیم کاله مازندران در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ موفق به کسب مقام قهرمانی و در سال ۱۳۹۲ نایب قهرمان شد. این تیم در سال ۱۴۰۱ با صعود به دیدار نهایی برای یکی از مقام‌های اول و دوم تلاش خواهد کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی