امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  داماش گیلانیان با بدشانسی از دستیابی به اولین برد خانگی محروم ماند.

به گزارش دریای ورزش“،  داماش گیلان که در هفته گذشته بازی جنجالی‌ای مقابل خیبر خرم آباد داشت و به واسطه حواشی شکل گرفته در خصوص گل حریف و نیمه تمام ماندن این بازی با حکم کمیته انضباطی ۳-۰ بازنده این جدال شد و احکام و جرایمی نیز متوجه این تیم شد، در بازگشت به خانه امیدوار بود با برتری برابر حریف شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

آنها در نیمه اول با شکل‌دهی حملاتی روی دروازه دریای بابل در جست‌وجوی گل در این جدال بودند که راه به جایی نبردند.

با این حال در دقیقه ۳۰ یک ضربه پنالتی به سود نماینده گیلان اعلام شد که محمد خرم الحسینی مامور زدن این ضربه شد. بازیکن باتجربه داماش اما مغلوب سیو گلر دریای بابل شد و این موقعیت طلایی از کف رفت تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

 در نیمه دوم نیز این شاگردان سیامک فراهانی بودند که با حملات خود روی دروازه حریف به دنبال گل برتری در این بازی بودند و دریای بابل با ضدحملات خود مدافعان حریف را به دردسر می‌انداخت.دقیقه ۸۲ پنالتی دیگر نصیب داماش گیلانیان شد که این بار امید پورقنبری آن را به گل تبدیل کرد تا رشتی‌ها یک گام بزرگ به دستیابی به سه امتیاز دیدار خانگی نزدیک و امیدوار باشند.

در دقیقه ۹۳ داماش با اخراج آرمین انبساطی این تیم ۱۰ نفره شد تا ثانیه‌های پایانی با دلهره و نگرانی بزرگی برای آنها همراه شود.

دقیقه ۹۵ روی پرتاب اوت دستی و شلوغی محوطه جریمه مهدی ایزدی از دریای بابل موفق شد گل تساوی را به ثمر برسانند و حریف را برای دستیابی به برد ناکام بگذارد.

داماش با این تساوی با دستیابی به دومین امتیاز فصل خود در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و دریای بابل نیز با همین تعداد امتیاز در رده شانزدهم حاضر است.

داماش هفته آتی راهی آستارا خواهد شد و برابر شهرداری این شهر قرار می‌گیرد و دریای بابل نیز در جدالی سخت در خانه پذیرای مس کرمان است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی