امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   با برگزاری رقابت‌های هفته سوم الی پنجم از مرحله نهایی، رقابتهای لیگ تکواندو بانوان جام کوثر ، تکواندوکاران بیمه تجارت نو برای رسیدن به کسب یکی از سکوهای قهرمانی در تلاشند.

به گزارش دریای ورزش“،    دیدارهای هفته سوم ، چهارم و پنجم  از مرحله نهایی، هفدهمین دوره لیگ تکواندو زنان جام کوثر « یادواره شهیده شاخص ورزش کشور بانو شیرین روحانی راد» یکشنبه ۲۵ اردیبشت ماه  با حضور ۸ تیم راه یافته به این مرحله در خانه تکواندو برگزار شد.

دختران تکواندوکار بیمه تجارت نو تیم منتخب استان مازندران در این رقابتها بازی نخست خود را مقابل فتح صدر البرز تیم صدرنشین رده بندی در مرحله نخست پیگیری کرد و با برد مقتدرانه ۶ بر ۲ پیروز شد.

در هفته چهارم به مصاف آینده سازان لوازم خانگی کن رفت و با وجود بازیهای بسیار هیجانی و نتایج نزدیک به هم توانست به تساوی ۴ بر ۴ برسد.

پایگاه سلامت رها سومین دیدار تکواندوکاران در هفته پنجم بود که با پیروزی شیرین ۶ بر ۲ به مبارزات خود پایان داد تا برای رسیدن به یکی از سکوهای قهرمانی نزدیک شود و برای هفته پایانی بتواند در شرایط بهتری بازیهای خود را پیگیری کند.

د‌ر پایان بازیهای انجام شده، لوازم خانگی کن با کسب ۱۵ امتیاز صدر جدول را از آن خود کرد. بیمه تجارت نو با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم، لوکس شمشیری و هیات تکواندو دورود به ترتیب با کسب ۱۲ و ۶ امتیاز در رتبه سوم و چهارم ایستادند.

همینطور با اعلام کمیته مسابقات فاطمه فردی به عنوان بهترین سرمربی و سمیه کاکاسلطانی به عنوان داور برتر از استان مازندران در هفته سوم معرفی شدند.

فاطمه فردی (سرمربی)، نسرین ساعدی(مدیر فنی)، فرنوش سرور(پزشکیار) و فرشته ظهیری (سرپرست) از اعضای کادر فنی تیم بیمه تجارت نو هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی